Diete Vege

Tygodniowe menu (19.10 – 25.10.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek Zawijane pizzerinki z sosem pomidorowym Zupa z włoskiej kapustyWęgierski gulasz z ziemniaczanym pureeSernik dyniowy z bananamiRyżowa sałatka z marynowaną papryką
Wtorek Owsianka z musem malinowym Wegetariańska miska mocy z ogórkiem i sosem z suszonych pomidorów Makaron z tofu po chińsku i warzywami Czekoladowe smoothie z bananemWegetariańskie pulpeciki w sosie z suszonych pomidorów i szpinaku
Środa Jajeczna frittata ze szpinakiem i pomidorem Tofu po wietnamsku z orzeszkami nerkowcaGęsta zupa pomidorowa z soczewicąMix owoców z sosem jogurtowymSałatka nicejska z fasolką i jajkiem
Czwartek Naleśnikowe koperty z marchewką, twarogiem i suszonymi pomidoramiPodwójnie czekoladowe serniko – brownieSmażona fasolka z imbirem i makaronem ryżowym.Milkshake ze świeżymi truskawkamiTajska zupa warzywna z nutą imbiru
Piątek Chrzanowa pasta twarogowa z kromką razowca i marynowaną paprykąMango lassiChana masala z pieczonymi ziemniakamiBananowe pancakes z sosem owocowym Kisir – turecka sałatka z warzywami i kaszą bulgur
SobotaJaglanka z bananem i granatem. Czekoladowy pudding z tapiokiSoczewica z warzywami i chrzanowym puree z kalafiora.Lekka panna cotta z konfiturą owocową.Makaron bezglutenowy z warzywami.
NiedzielaOmlet z papryką, cukinią i szpinakiem.Kokosowy ryż z jabłkami i cynamonem.Sałatka z komosą ryżową i warzywami.Migdałowe pralinki.Warzywne leczo.