Dieta Vege z Rybami

Tygodniowe menu (19.10 – 25.10.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek Zawijane pizzerinki z sosem pomidorowym Zupa z włoskiej kapustyWęgierski gulasz z ziemniaczanym pureeSernik dyniowy z bananamiRyżowa sałatka z marynowaną papryką i tuńczykiem
Wtorek Owsianka z musem malinowym Wegetariańska miska mocy z ogórkiem i sosem z suszonych pomidorów Makaron z łososiem po chińsku i warzywami Czekoladowe smoothie z bananemWarzywne pulpeciki w sosie z suszonych pomidorów i szpinaku
Środa Jajeczna frittata ze szpinakiem i pomidorem Tofu po wietnamsku z orzeszkami nerkowcaGęsta zupa pomidorowa z soczewicąMix owoców z sosem jogurtowymSałatka nicejska z tuńczykiem i jajkiem
Czwartek Naleśnikowe koperty z marchewką, twarogiem i suszonymi pomidoramiPodwójnie czekoladowe serniko – brownieSmażona fasolka z imbirem i makaronem ryżowymMilkshake ze świeżymi truskawkamiTajska zupa warzywna z nutą imbiru
Piątek Chrzanowa pasta twarogowa z kromką razowca i marynowaną paprykąMango lassiChana masala z pieczonymi ziemniakamiBananowe pancakes z sosem owocowym Kisir – turecka sałatka z warzywami i kaszą bulgur
SobotaJaglanka z bananem i granatem Czekoladowy pudding z tapiokiPieczony łosoś z warzywami i chrzanowym puree z kalafioraLekka panna cotta z konfiturą owocowąMakaron bezglutenowy z warzywami
NiedzielaOmlet z papryką, cukinią i szpinakiem.Kokosowy ryż z jabłkami i cynamonem.Fasolka zapiekana z jarmużem i łososiem.Migdałowe pralinki.Warzywne leczo.