Dieta Vege z Rybami

Tygodniowe menu (10.08 – 16.08.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekPoranne naleśniki z pastą twarogowo – szpinakowąMocno pomidorowy krem z fasolą Warzywne ragout z pieczarkami i kaszą bulgurPełnoziarniste muffiny z suszonymi owocamiRazowe fusilli z grillowaną cukinią i papryczką chili
Wtorek Rillettes z łososia na chrupkim pieczywie z ogórkiem konserwowym Mleczna tapioka z musem z marakui Letnia sałatka ze świeżymi warzywami, kaszą perłową i orzeźwiającym sosem Batoniki owsiane z daktylami Dorsz po chińsku z warzywami w pięciu smakach
Środa Sałatka owocowa z orzechami i preparowanym ryżem Pasztet gryczany z grillowanymi warzywami Zupa paprykowa z soczewicąJogurtowy koktajl o smaku szarlotki Warzywne okonomiyaki z czosnkowym dipem
Czwartek Wędzony łosoś z mozzarellą i oliwkami Wafle ryżowe z masłem orzechowymi musem truskawkowym Leczo z soczewicą i pieczonymi warzywamiKrem cytrynowo – bananowy z owocamiGrillowany filet z okonia nilowego z serem gouda i miodowym dressingiem
PiątekPoranna jaglanka z tahini i granatem. Pasta fasolowa z chlebem razowym Południowoafrykańska chakalaka z gotowanym kurczakiemZielony koktajl z orzechami nerkowca Pieczony placek warzywny z sosem koperkowym
Sobota Jabłkowe racuszki z mąką pełnoziarnistą z sosem cynamonowym Cytrynowy krem z jogurtuOrientalne curry z batatów i ciecierzycySmoothie pomarańczowo –bananowe Pełnoziarniste penne z tuńczykiem i warzywami
NiedzielaCiasto otrębowe z porami i oliwkami Brownie z fasoli w czekoladowej polewieBigos z brukselkiSzpinakowa krajanka z twarogiemNaleśniki z farszem warzywnym