Dieta Sportowa

Tygodniowe menu (14.06 – 20.06.2021r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek Czekoladowy krem jaglany z nutą pomarańczy Pasta z pieczonych warzyw podana z kromką razowa Azjatyckie kotleciki z jaśminowym ryżem i fasolką szparagową Mleczny koktajl o smaku snickersa z truskawkami Orientalna sałatka z kaszy bulgur z pomidorami i natką pietruszki
Wtorek Omlet ze szpinakiem i pieczarkami Fit sernik z nasionami chia Pełnoziarniste tagliatelle z pieczoną dynią i cząstkami kurczaka Zupa serowo-cebulowa z chrupiącymi grzankami Ryż jaśminowy z twarożkiem kokosowym
Środa Czekoladowa owsianko-jaglanka z miętą i malinami Placki z cukinii i marchewki podane z wędzonym łososiem i jogurtem greckim Polędwiczki wieprzowe w musztardowej marynacie z kaszą gryczaną i karmelizowanymi warzywami Kulki daktylowo-białkowe Sałatka “Fit for life” Marilyn i Harveya Diamondów
Czwartek Pasta jajeczna z ogórkiem i warzywami podana z kromką razowca Koktajl a’la szarlotka Klasyczne spaghetti bolognese z pomidorami i szpinakiem Puszyste racuchy z powidłami Hummus buraczany z tofu podany z marchewkowymi słupkami i waflem ryżowym
Piątek Placuszki bananowe z serkiem waniliowym Serek wiejski z sałatką z jajkiem, warzywami i prażonymi płatkami migdałów Pieczony indyk w sosie teriyaki z surówką z kiszonej kapusty i kaszą pęczak Domowa granola z kawałkami czekolady zalana jogurtem z owocami Paprykarz szczeciński na chrupkim pieczywie z ogórkiem kiszonym
Sobota Lekki twarożek z wędzoną nutą, warzywami i razowym pieczywem Pudding chia z wegańskim sosem karmelowym i borówkami Orientalny kurczak po seczuańsku z ryżem basmati Pomarańczowy koktajl ze szpinakiem Sałatka z włoskim serem gorgonzola, pomidorem i gruszką
Niedziela Owsianka w stylu pinacolada z amarantusem Rosół mocy z imbirem i kurkumą Indyk zapiekany z pesto i mozzarellą podany z surówką z kapusty pekińskiej i kaszą orkiszową Czekoladowo-jaglane muffinki Azjatycka sałatka z makaronem ryżowym, kurczakiem i tofu w orientalnym sosie