Dieta Sportowa

Tygodniowe menu (19.10 – 25.10.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekOmlet z cukinią i wędzonym łososiem. Zupa z włoskiej kapusty.Filety z kurczaka w sosie pomidorowym z mozzarellą i kaszą jaglaną.Owsiane muffiny z orzechami i żurawiną.Pełnoziarnisty makaron z cukinią i papryczką.
WtorekNaleśnikowe wstążki z wędzonym łososiem i warzywami.Jajka z sosem jogurtowo – ziołowym i grahamka.Kieszonki drobiowe z kaszą jaglaną, pomidorami i sałatką z awokado.Serniko – brownie w lekkiej wersji.Sałatka z kurczakiem, pomarańczą i orzechami.
ŚrodaLekkie jajeczne babeczki z jarmużem.Bananowe pancakes z mąką pełnoziarnistą.Kurczak balsamico z pieczonymi batatami i surówką z ogórka.Jajka zapiekane z szynką szwarcwaldzką.Bigos z wędzonym kurczakiem i kiszoną kapustą.
CzwartekDyniowe pancakes z sosem jogurtowym.Ggruszka z szynką parmeńską i winogronem.Kotleciki rybne z sosem jogurtowym.Czekoladowy pudding z tapioki.Sałatka z selerem, kurczakiem i mango.
PiątekPieczone bataty z pestkami dyni i brązowym ryżem.Faszerowane jajka z tuńczykiem.Roladki wieprzowe z kaszą jaglaną i sałatką caprese.Budyń jaglano – truskawkowy.Sałatka w stylu greckim z fetą i oliwkami.
SobotaJaglanka z bananem i granatem.Sałatka z fasolką, wędzonym serem i grzankami z grahamki.Zupa z kawałkami grillowanego kurczaka, marchewki i groszku, podana z grahamką.Pełnoziarniste faworki z musem mango.Bakłażan faszerowany soczewicą i tahini.
NiedzielaOmlet z papryką, cukinią i szpinakiem.Kokosowy ryż z jabłkami i cynamonem.Quinoa z kawałkami kurczaka, papryką i pomidorkami koktajlowymi.Migdałowe pralinki.Leczo z warzywami i drobiową kiełbasą.