Dieta Sportowa

Tygodniowe menu (10.08 – 16.08.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekOmlet z cukinią i wędzonym łososiem.Kokosowe placuszki.Meksykańska zupa z łopatką wieprzową i papryką.Kurczak z ananasem i papryką.Papryka z kaszą jaglaną i warzywami.
WtorekFrittata z szynką, szpinakiem i fet.Ciasteczka owsiane z marchewką.Zapiekany łosoś ze szpinakiem, brązowym ryżem i suszonymi pomidorami.Jajka faszerowane pomidorem i kozim serem.Pełnoziarniste pieczywo z pomidorem i mozzarellą.
ŚrodaMigdałowe placuszki z sosem owocowym.Mleczny deser jaglano – truskawkowy.Drobiowe pulpeciki z cukinią w sosie pomidorowym.Jajka zapiekane w szynce szwarcwaldzkiej.Grahamka z pastą jajeczną.
CzwartekPasztet gryczany z pieczonych warzyw podany na kromce chleba razowego z sałatą lodową.Sałatka z pieczoną gruszką, granatem i orzeszkami pinii.Kasza gryczana z indykiem, porem i grzybami.Czekoladowy pudding z tapioki.Drobiowe nuggetsy z sosem arrabbiata.
PiątekSzakszuka jajka gotowane pomidorach z puree marchewkowym.Zdrowe ciasteczka jaglane z marchewką z musem z mango.Pieczony filet z dorsza z jarmużem i puree kalafiorowym.Gotowane jajka z pomidorami i mozzarellą.Bakłażan zapiekany z kozim serem i pomidorami.
SobotaNaleśniki po lubelsku z twarogiem i truskawkami.Smoothie z batatów i migdałów.Pieczony łosoś ze szpinakiem, brązowym ryżem i suszonymi pomidorami.Muffiny piernikowe.Pulpeciki z soczewicy i kaszy jaglanej w sosie pomidorowym.
NiedzielaKokosowo –waniliowy chia pudding z bananami.Pieczone faworki z sosem mango.Warzywa z soczewicą i puree z batatów i kalafiora.Szpinakowa krajanka z twarogiem.Gratin z batatów.