Dieta No Fish

Tygodniowe menu (14.06 – 20.06.2021r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek Czekoladowy krem jaglany z nutą pomarańczy Pasta z pieczonych warzyw podana z kromką razowa Azjatyckie kotleciki z jaśminowym ryżem i fasolką szparagową Mleczny koktajl o smaku snickersa z truskawkami Orientalna sałatka z kaszy bulgur z pomidorami i natką pietruszki
Wtorek Omlet ze szpinakiem i pieczarkami Fit sernik z nasionami chia Pełnoziarniste tagliatelle z pieczoną dynią i cząstkami kurczaka Zupa serowo-cebulowa z chrupiącymi grzankami Ziemniaczane babeczki podane z greckim sosem tzatziki
Środa Czekoladowa owsianko-jaglanka z miętą i malinami Placki z cukinii i marchewki podane z wędzonym kurczakiem i jogurtem greckim Polędwiczki wieprzowe w musztardowej marynacie z kaszą gryczaną i karmelizowanymi warzywami Smoothie bowl z ananasem i bananem Sałatka “Fit for life” Marilyn i Harveya Diamondów
Czwartek Pasta jajeczna z ogórkiem i warzywami podana z kromką razowca Koktajl a’la szarlotka Klasyczne spaghetti bolognese z pomidorami i szpinakiem Puszyste racuchy z powidłami Hummus buraczany podany z marchewkowymi słupkami i waflem ryżowym
Piątek Bananowe placuszki z pomarańczą w sosie orzechowo-czekoladowym Sałatka z jajkiem posypana prażonymi płatkami migdałów Kotlety z cieciorki z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty Domowa granola z kawałkami czekolady zalana jogurtem z owocami Paprykarz z soczewicą na chrupkim pieczywie z ogórkiem kiszonym
Sobota Lekki twarożek z wędzoną nutą, warzywami i razowym pieczywem Pudding chia z wegańskim sosem karmelowym i borówkami Orientalny kurczak po seczuańsku z ryżem Pomarańczowy koktajl ze szpinakiem i orzechami pekan Sałatka z włoskim serem gorgonzola, pomidorem i gruszką
Niedziela Owsianka w stylu pinacolada z amarantusem Rosół mocy z imbirem i kurkumą Indyk zapiekany z pesto i mozzarellą podany z surówką z kapusty pekińskiej i pieczonymi ziemniaczkami Czekoladowo-jaglane muffinki Azjatycka sałatka z makaronem ryżowym w orientalnym sosie/td>