Dieta No Fish

Tygodniowe menu (19.10 – 25.10.2020r.)ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
Poniedziałek Zawijane pizzerinki z sosem pomidorowym Zupa z włoskiej kapustyWęgierski gulasz z ziemniaczanym pureeSernik dyniowy z bananamiRyżowa sałatka z marynowaną papryką
Wtorek Owsianka z musem malinowym Wegetariańska miska mocy z ogórkiem i sosem z suszonych pomidorów Makaron z wieprzowiną po chińsku i warzywami Czekoladowe smoothie z bananem Drobiowe pulpeciki w sosie z suszonych pomidorów i szpinaku
Środa Jajeczna frittata ze szpinakiem i pomidorem Kurczak po wietnamsku z orzeszkami nerkowcaGęsta zupa pomidorowa z soczewicąMix owoców z sosem jogurtowymSałatka nicejska z fasolką i jajkiem
Czwartek Naleśnikowe koperty z marchewką, twarogiem i suszonymi pomidoramiPodwójnie czekoladowe serniko – brownieDrobiowe chilli con carneMilkshake ze świeżymi truskawkamiTajska zupa warzywna z nutą imbiru
Piątek Chrzanowa pasta twarogowa z kromką razowca i marynowaną paprykąMango lassiChana masala z pieczonymi ziemniakamiBananowe pancakes z sosem owocowym Kisir – turecka sałatka z warzywami i kaszą bulgur
SobotaJaglanka z bananem i granatem Czekoladowy pudding z tapiokiPieczony indyk z warzywami i chrzanowym puree z kalafioraLekka panna cotta z konfiturą owocowąDrożdżowe pierożki z pieczarkami i kawałkami kurczaka
NiedzielaOmlet z papryką, cukinią i szpinakiemKokosowy ryż z jabłkami i cynamonemDrobiowa zapiekanka ze szpinakiem, ryżem jaśminowym i marchewkąMigdałowe pralinkiWarzywne leczo z drobiową kiełbasą